lørdag 30. august 2008

Lang helg !

I gaar var det fotballkamp, sesongens foorste hjemmekamp! Vaar saa utrolig gooy! (de vant! Saa stemningen var paa topp!). Etter kampen dro vi til communityroom, som er en slags fritidsklubb, i kirka midt i byen. Var egentlig veldig gooy, mitt lag eide bordtennis! Etter det dro jeg og noen andre til Denny's og spiste. Var saa god mat, saa jeg spiste alt for mye! "wow, you have cleaned your plate!"
Hadde det hvertfall kjempe gooy, masse hyggelige mennesker! Naar jeg vaaknet i dag dro jeg ut paa joggetur (slaa den henrik! ;p), for foorste gang paa 4 uker. Gikk egentlig overraskende greit, bortsett fra at vaeret er veldig varmt og fuktig selv om klokka bare var litt over 8, saa var gjennomvaat foor jeg hadde starta!
Naa venter jeg paa at Megan og Allison skal komme, saa vi kan dra ut aa finne homecomingdress! seeya

Mandag er det "labor day", saa skolen starter ikke foor paa tirsdag! deilig

2 kommentarer:

Bjørnar sa...

gjett nar jeg maa opp faar aa naa skolebussen.. du gjettet riktig. 5.30 - kill!

Anonym sa...

samme som meg! ;P