lørdag 6. september 2008

Another week has just passed ..

Ukene gaar utrolig fort naa. Det skjer ting hele tiden. Tirsdag hadde vi proove, onsdag spilte jeg min foorste volleyball kamp, torsdag var det volleyball kamp, og i gaar var det fotball kamp. Volleyball er foresten doods gooy! Spiller paa freshmen som er det daarligste laget, men er utrolig gooy. Folk der spiller mer for aa ha det gooy, er ikke saa farlig om man taper en kamp, eller misser en ball. Mandag startet Vilde(or "Wee") paa skolen, en annen utv. student fra Arndal. Kjempe hyggelig jente! Naa har vi akkurat vaert ute paa joggetur, saa maa loope aa dusje foor vi skal paa senteret I dag skal jeg bare vaere hjemme med vertsfamilien, tror vi skal se paa film. I morgen er det family cookout. Har det kjempe bra, og ting gaar mye bedre! =) Har enda ikke funnet noen homecoming kjole, skal proove noen kjoler som jentene brukte i fjor, saa hvis jeg finner en som passer laaner jeg bare den. Har ikke lyst aa bruke tusenvis paa en kjole jeg kun skal ha en kveld.
<3
er foresten hyggelig med kommentarer ;) saa skriiv!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen!
Ja, dårlig gjort at ingen svarer, så mamma trår til igjen(kjedelig,men..) Onkel Asle svarer ikke engang, shera??
Men mange er på bloggen din og enda flere ringer oss for å høre hvordan du har det. Og snart kommer knekkebrød og ost i posten, håper ikke osten myngler...
Mamsi

Anonym sa...

HEI ANDERA :D
Såå super awesome at det går bra med deg, volleyballpro. Hvis du spiller som vi to gjorde på det beste i gym'en i år er det ikke lenge til du blir kaptein, oje..
Satser på at du finner en b-e-a-utiful kjole også, hvis du er i tvil om hvilken kjole du skal ta er det bare å spørre meg, for jeg har faktisk ganske god peiling på Homecoming kjoler i USA, spesielt de fra Ohio faktisk!
Men nå må jeg stikke, kom lizm akkurat fra kamp og er suuulten. Fikk faktisk lyst på knekkebrød og ost, hihihi.. Tror det må bli det.
Vi sprææks, frøken.
Henrik Jøssund Karlsen, Norway

Sindre sa...

Hei Andrea:)
Godt å høre at det går bedre! Lykke til med alt:) Snakkes senere!
Sindre:)