søndag 17. august 2008

.. Up's and down's, but this issen't right. Ting er ikke helt som det burde vaere. Kjemien stemmer ikke, og missforstaaelser oppstaar alt for lett. Familien gjoor virkelig alt de kan, de er kjempe soote mot meg.
I know, it's only been a week .. but sometimes you can just feel it. tirsdag starter skolen, og jeg kan snart begynne nedtellingen paa timer. Can't wait!

Men faar aa se ting fra den posetive siden; Faar hvert minutt som gaar, liker jeg denne byen bare mer og mer. Amerikanere er noe for seg selv. I gaar, da jeg satt og ventet paa Kelli utenfor legevakten kommer plutselig en dame bort aa sier: (pa engelsk selvfoolgelig) "Unnskyld meg, men jeg fooler bare jeg maa si dette. Han pleier egentlig aldri aa faa sitte i forsetet (i bilen), dette var et unntak, vi har bare kjoort fra Pizza Hut skjoonner du(som var rett rundt hjoornet". Jeg bare smilte og nikket, og saa gikk hun videre. Amerikanere har angst for hva andre tenker og mener om dem.

Paa fredag var jeg paa min foorste fotball kamp, sesongen starter ikke foor neste fredag saa dette var bare en treningskamp. Men det var gooy, selv om jeg forsto minimalt av hva som foregikk ute paa banen! Loordag var det "the end of summer party" hos Kelli. I dag har vi hvert paa en liten shopping, og besookt foreldrene til Jhon. De er saa hyggelige, og har et stort og fint hus paa landet. Jeg liker spesielt moren, hun snakker og ler hele tiden. Naar vi dro derifra i dag ga hun meg et armbaand, kjempe fint. Men naa er det Armywifes paa tv. Too bad mamma ;)

3 kommentarer:

~Silje og Lena~ sa...

Ja det hadde vert kjekt om vi kunne møtes :D

Bjørnar sa...

ja, vi amerikanere er litt sære når det kommer til barn og forseter;D Bra å høre at det har ordna seg litt.. Lykke til på skolen! Kan snart begynne nedtellingen i timer til jeg skal dra fra Noreeeg:D:D hihi. Cant Wait

Marie sa...

haha bj