mandag 11. august 2008

The life in Martins Ferry ..

Kl er 9.42 og jeg sitter her i stua med meg selv.. Alt har blitt veldig overveldene etter jeg kom til Martin Ferry. I NY skjedde alt saa fort saa jeg rakk liksom aldri aa tenke over ting. Det er foorst naa jeg innser hva jeg har gitt meg ut paa, and there's no way back ;P

Men naar det er sakt, saa har jeg det etter omstendighetene veldig bra. hehe. Familien er veldig snille mot meg, men ogsaa veldig anderledes enn de der hjemme, saa klart! I gaar hadde vi "cookout" i hagen med masse familie. Det var slitsomt, men koselig. Vi spiste mase BBQ-mat, og spilte volleyball. Hele familien er veldig imote kommende og gjoor sitt beste for at jeg skal like meg her. I dag kom Kelli inn aa vekket meg kl 7, og vi dro av gaare til skolen. Og skolen var kjempe fin! Saa jeg gleder meg kjempe mye til aa starte der. Den aapnet i januar saa den er veldig ny. Skolens farger er lilla og hvit. Hoores litt rart ut, men faktisk hel greit. Jeg mootte noen av skolens ansatte og de var kjempe hyggelige. Jeg valgte ogsaa fag. men alt gikk saa fort at jeg vet nesten ikke hvilke fag jeg valgte. I Norge er det saann man tenker over fagene man skal ta i mange uker, her faar du arket utdelt og de forventer at du skal gjoore det paa fem minutt. Saa jeg rakk ikke engang lese gjennom alle fagene. Men jeg tror jeg valgte, biologi(noe i nearheten), grafisk design, geometri, amerikansk historie og engelsk. Tror det skal gaa bra, det er allikevel bare 6 uker med hver timeplan, foor man skifter fag igjen. Etter vi var ferdig paa skolen dro vi videre til McDonald for aa spise frokost. Jhon sa det var foorste gang han hadde sett noen spist salat til frokost. Men jeg klarer bare ikke vafler med sirup til frokost.. enda! he he. Naa har jeg akkurat proovd aa forklare Jhon hva haandball er.. Noe han aldri hadde hoort om, han trodde haandball var en sport som lignet tennis uten racket. Naa skal vi snart dra til kjoopesenteret, aa jeg skal endelig kjoope min egen pc. Looking forward! See ya ;)

4 kommentarer:

lars sa...

hei søs:D
hører at ting i din verden går litt opp og ned"/ men bare husk at du har en utrolig lillebror:P så går alt bra;) alt blir mye bedre når du skal starte på skolen;)
men vis du trenger noen støttende ord, så bare ring:)
hørte at du skulle kjøpe ny pc=) hvilken???
glad i deg<3

Onkel kul sa...

Hei Andrea! Spennende å følge deg, og ja livet er ikke alltid som man tror. Dette blir en RIK erfaring å ta med seg videre i et langt liv :)
Måten du taklet flyplassen på i NY i løpet av 35 min, var imponerende og viser at du takler dette. Det viktigste er at familien er hyggelig. Lykke til videre!
Onkel Asle

Laurens sa...

Oi! Helt tilfeldig begynte jeg å snakke med noen folk om håndball idag selv :O De visste heller ikke hva det var..

Sindre sa...

Hei Andrea! Lykke til med alt, håper det går bra med familie åsånn:) Bra blogg forresten:)

Skolene våre har samme farger forresten, vi har også lilla og hvit:)