onsdag 27. august 2008

High school dramaaa !

Da har det gaatt over en uke siden skolestart, og jeg stortrives! Alt er saa perfekt, helt likt som det man ser paa film. Med de kule fotball gutta, bitchi cheerleadere, nerdene og masse masse high school drama! Den foorste uka har jeg vel egentlig hengt mest med de andre utv. studentene. Var litt vanskelig i starten og ta kontak med folk, alle har liksom sine venner, i tillegg til at alt er nytt og ikke minst spraaket. Men etter helga fant jeg ut at hvis jeg skal bli kjent med folk, saa maa jeg selv ta insjenativ.
Saa paa mandag, i kantinekooen, tok jeg motet til meg og gikk bort til en jente fra set design klassen min(som virket veldig grei), og spurte om jeg kunne sitte med deres bord. Hun bare saa rart paa meg, og ba meg finne et annet bord ..
Haha, neidaa! Hun var kjempe hyggelig. Idag hadde de til og med holdt av plass til meg. Kjempe koselig, saa til helga skal vi paa fotball kamp, og i neste uke skal de hjelpe meg med aa finne kjole til homecoming..

.. Har enda ingen date, iik. Men det var vist ikke mange som hadde det, saa det er fortsatt haap. he he (I dag var det helt kaos naar en jente(selvfoolegelig cheerl.) hadde spurt en annen jente's kjaereste om date for homecoming, og han hadde sakt kanskje. ha ha. veldig gooy, saa lenge man ikke er oppi det selv).

Ellers gaar ting i hundre. Mandag dro jeg rett fra skolen og paa volleyballkamp. Varsity og freshmen som skulle spille. Jeg bare saa paa .. var egentlig ganske kjedelig. Kjoorte buss fra skolen kl 15. (jup, de gule store bussene, er foresten de jeg tar hver dag til skolen), i ca 1 time til Bucaluko High School... Bussturen gikk fort, mange hyggelig jenter, var til og med en av jentene som sa at hvis ting ikke ordna seg med familien kunne jeg flytte inn hos henne.
Da vi var tilbake paa skolen kl 20.30 var Kelli og faren hennes der. Jeg skulle nemlig sove der, suprise! Paa tirsdag satt jeg hele dagen og gjorde lekser, for det er utrolig mye lekser her. Spesielt i algebra klassen. Og i dag, onsdag, hadde jeg min foorste test i American Government. Er litt spent paa hvordan det gikk, for det var vanskelig!

Har ogsaa bytta en av klassene mine i dag, for ente gang. Men de paa kontoret er saa hyggelige, saa tror det gaar greit. Bytta gym klassen min til basic buisness. Grunnen var egentlig ganske grei; gym klassen var helt elendig, og utrolig kjedelig! Men naa er jeg hvertfall i buisness klassen, og det betyr at vi skal paa tur til New York. ye!

Ellers er ting som det pleier .. merker ikke stor forskjell paa familien, men huset har jeg blitt vant til, og det betyr veldig lite naa. Jeg vet ikke hva jeg skal si om familien, men det stemmer bare ikke. Hver gang jeg snakker med John(hostparent) blir jeg bare irritert, og Lesa fooler jeg ikke jeg har noe kommunikasjon med i det hele tatt. Men men.. alt ordner seg for soote jenter, rigth? Skolen er super, og jeg elsker high school livet!

xoxo.

Ingen kommentarer: