mandag 4. august 2008

Long time, no see ..

Ja, jeg vet det. Har ikke vært her inne på en god stund nå. Var litt usikker på om jeg skulle blogge i hele tatt, men jeg prøver.. så får vi heller se hvor lenge det varer. Meningen er hvertfall å holde dere der hjemme litt oppdatert, så det er veldig koselig med kommentarer!

I juli fikk jeg den store og gledelige nyheten om at jeg var kommet til Martins Ferry, som da er en liten by (7000 innbyggere) i Ohio. Jeg skal bo hos familien Deller som består av Lesa og Jhon, og de to hundene patches og .. husker ikke navnet, men de var super søte begge to . De har også to eldre barn som har flyttet ut, en datter(som igjen har barn på 4 og 6) og en sønn. I følge aspect er de veldig glad i sport, sykling, jakting, skyting, racerbil kjøring og camping. Hehe, så dette kan bli gøy!
Kelli, som er da blir min "host-cousin"der borte, har jeg allerede vært masse i kontakt med. Og i følge henne er familien helt anderledes, moren elsker shopping og de reiser masse..

Jeg skal gå på Martins Ferry High School, som er en helt ny skole med 600 elever. Den ligger 1 mile i fra huset jeg bor i (noe som tilsvarer 1,2 km), og skolebuss er derfor en selvfølge!

Men nå skal jeg fortsette pakkinga, så skal jeg legge meg. Tenk, nå er det bare en dag igjen! omfg..
Skal prøve å ikke la det gå fullt så lang tid til neste gang. See yah!

1 kommentar:

Marie sa...

haha! Nu sitter vi i bilen med deg på vei til gardermoen. Dette blir AWESOME! Hæhæ. Ha det sykt fett i usa, og party like å rockstar! Naat;p