torsdag 14. august 2008

the life goes on ..




I gaar var jeg paa aapendag paa skolen. Den er saa fin, kan ikke vente med aa starte der, og ikke minst begynne treningen igjen! Jeg fikk saa vidt snakket med en av volleyball trenerene, og hun skulle snakke med noen av de andre, kanskje faar jeg bli med paa laget. Hadde egentlig ikke trodd det, siden volleyball sesongen allerede har startet.

Timeplanen min ser slik ut:
1. Study hall (slags fritime, hvor man kan gjoore hva man vil)
2. Geometry
3. og 4. Grapwebdesign (grafiskweb design)
5. LUNCH
6. Hon biology 3 (Biologi, hovedsaklig muskler osv)
7. English 3
8. Soc stud 12 (Sosial studier. Er ikke helt sikker paa hva det er. Men tror det har noe med mennesker, samfunn eller pyskologi aa gjoore.)

Jeg proovde aa gjore rommet litt koselig i gaar, ryddet, stoovsuget og satt inn luftrensere. . Det hjalp litt, men det er fortsatt hundehaar overalt. Jeg vurderer snart aa si at jeg er litt alergisk. Saa kanskje de hjelper meg aa holde hundene vekk fra rommet. Lesa satt opp en laas i gaar, det hjalp litt. Dro paa butikken etterpaa aa kjopte noen rammer saa jeg kunne henge opp bilder. Men jeg er usikker paa hvor lenge jeg orker dette. Fooler ikke at jeg gaar helt overens med familien heller. De er veldig snille, aa gjoor alt for at jeg skal trives. Men det er noe som ikke stemmer. Kjemien er ikke helt paa topp kan man kanskje si :P Det er litt vanskelig aa forstaa, jeg skjoonner det ikke helt selv heller. Det er noe som ikke stemmer. Men jeg lar det gaa litt tid saa faar vi se..

Love <3

5 kommentarer:

~Silje og Lena~ sa...

Hei :)
Håper det kommer til å gå bedre etter hvert! Jeg skal også til Ohio, til Mingo Junction. Reiser på onsdag :D

Stine sa...

Det går seg til , Andrea :) lykke til på skolen. Det blir ingen problem for søte deg <3333 sender deg gode tanker. ILU

Bjørnar sa...

Det blir sikkert bedre etter hvert.. Du har jo ikke vært der mer enn en uke:) Gøy å se hvordan du har det.. "Bare" 13 dager til jeg drar nå:D klem

Vegard sa...

Hei, haaper det blir bedre. Du var ihverfall heldig som fikk vore med paa kurset i New York. Sitter naa paa flyplassen London.

Hilsen Vegard og Lisa.

Kathrine sa...

Hei! Du he sikkert rett med det angåande skulen. Det e sikkert bedre å berre komme i gong å få venna der:) Håpe de ordna sej me dej å familien etterkvart. Kanskje dei ikkje e slik du trur med det første:) Skal følge med i bloggen din;) Lykke til!