tirsdag 19. august 2008

First day at school

Awesome!
Dagen startet 07.15 i homeroom. Her fikk vi utdelt timeplaner, og masse andre papirer som skulle fylles ut. Etter en orientering i homeroom, gikk alle til sine timer. Min foorste time var study hall, som er en slags fri time, hvor man kan gjoore hva man vil. Derretter hadde jeg geometri med Ms Lucas(som var helt grei), og to timer grafisk design med Ms. Ellis. Dette var gooy, men jeg er ikke sikker paa om jeg vil bruke to timer hver dag i et aar paa det, vurderer aa bytte til idrett. Saa var det lunsj. I kooen blir jeg kjent med en kjempe hyggelig jente, og hun presenterer meg for to andre utv. studenter, en fra Norge og en fra Colombia. Saa da slapp jeg aa sitte alene! phuff .. Skolen sluttet 14, og jeg tok bussen hjem med Kelli. Har allerede masse lekser. Har kommet i en helt feil biologi klasse, Honor biology, som er for de spesielt flinke med spesiell tilatelse av laererene. Hvorfor jeg er der skjooner ikke jeg heller. Jeg proovde aa fortelle Ms. Matuska at jeg tror det har skjedd en feil, men han sa jeg skulle proove, saa skulle han bestille boka paa norsk til meg. Faget hoores veldig gooy ut, vi skal gjoore forsook med katter osv. Men det er saa mye arbeid, i tillegg til at alt foregaar paa engelsk, saa skal bytte saa fort som mulig.

Jeg har foresten kommet med paa Volleyball laget. Treningen starter paa torsdag, og er hver dag fra 14 - 16. Kunne ikke blitt bedre!

1 kommentar:

Bjørnar sa...

yeey! Bra skolen er konge hvertfall:D Gud løck med volleyballen!