mandag 5. januar 2009

two thousand and NINE!

Happy new year!

Julen har gaatt alf for fort, foorste dag tilbake paa skolen i dag. Fooler meg mer sliten naa en foor ferien startet. Men det kommer seg vel etter hvert. Ferien har gaatt med til kino(7 pounds og twilight, utrolig bra begge to!), shopping saa og si hver dag, mat, mat, og mer mat! Loordag var vi paa nattklubb. yes,tro det eller ei! Ingen fare mamma, null alkohol og scanning. Haha. Loordag var ogsaa min foorste dag paa turninga. De som saa paa fikk seg en god latter.. men gikk veldig bra paa slutten, iallfall bedre! og treneren var kjempe bra!
Soondag var det moote med alle de andre utv studentene. Saa koselig aa se alle igjen, aa planlegge roadtrip'09. Ellers saa gleder jeg med bare mer og mer til Hawaii i februar! Og bursdagen min om 18 dager .. selv om jeg har litt paa foolelsen at 18 ikke fult saa stort her. Hehe. Men vi skal ut aa spise, og paa kino! Saaaaa, ja ..


Ferien og jula har vaert bra, anderledes men bra. Julaften gikk ogsaa veldig fint. Hadde forberedt meg paa masse taarer, men det gikk mye bedre en forventet. Alt er saa anderledes saa kom liksom aldri helt i julestemningen, sammenlignet med hjemme. Eneste var naar jeg aapnet gaven fra mamma og pappa. Da ble det litt overveldene. Men absolutt ingenting slaar norsk jul, det er sikkert! Vi fikk ogsaa Wii, og jeg fikk Wii ski, og Wii fitness( hint hint). New years EVE dro vi i JOGGEBUKSE til noen venner, og saa ballen falle i New York. Litt stusselig.. men tar det igjen neste aar!!! Vi har ogsaa inngaatt nyttaarsforsett i familien. Saa naa er hele familien pa diett. Sunnere i Amerika vil si aa spise akkurat likt som foor bortsett fra at du kjooper alt light eller diet. Diet Cola, diet marshmallow, diet chocolate etc. Er saa vittig! Haaper alle har hattt en straalende jul, og maatte 2009 bli ett av de beste!

Marie; ser deg om 42 dager :D:D:D:D IIIiik

Gratulerer med dagen som var Bjoornar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nattklubb....men ingen fare med U.S.A...de passer godt på "barna" våre, så vi gamle her hjemme kan sove godt;)
Mamzi