tirsdag 27. januar 2009

Klokken er snart 24, jeg burde vel gjort som alle andre og hoppet til sengs. men var saa deilig aa ha stua litt for seg selv. Vi har hatt enda en av de mange, beroomte snoodagene, og faatt beskjed om at morgendagen blir likedan. Plager ikke meg, selv om jeg maa innroomme at det skjer utrolig veldig lite paa disse dagene, og tiden virker som en eeevighet. Hvis vi faar flere snoodager naa tar de dager av springbreak, hvis de ikke allerede har gjort det ?
og det er absolutt ikke bra. spring break har vi nemlig planer om Washington DC eller Mall of America. Jeg krysser fingrene for sistnevnte. For aa fa dagen til aa gaa, bakte jeg og brooke chocolatechip cokies(helt utenfor min diet plan, men noe maa man finne paa), sittet paa nettet(vi har endelig faatt high speed internett) og sett paa tv. Tror jeg har hvert inne paa alle prom sider jeg kan finne, uten hell. Klarer bare ikke finne den rett kjolen, heldigvis har jeg god tid ..

I morgen skal jeg sove lengeee, for aa faa dagen til aa gaa. Hvis jeg fooler meg litt bedre( er nemlig ikke helt i form) skal jeg ta meg en loopetur. men det spoors. Er saa lei av aa loope naa. og det har bare gaatt 2 mnd. Vurderer veldig om jeg skal slutte med track og heller begynne med softball. Er jo fortsatt bra trening, pluss at det er mye mer sosialt. Men vet track treneren kommer til aa bli veldig lite fornooyd, hmm, that's a hard one.
Emily er hos grandma i dag, og det merkes. alt er saa mye mindre gooy. Men naa skal jeg pusse tennene, og hoppe i seng med 2. bok av twilight. De er saa utrolig bra! planen er og lese alle fire foor sommer'n.

Saa lurte jeg veldig paa om mammaen min kunne sende meg et nytt visa kort? det ordentlige :)


LOVE <3<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hva er det mammaen din ikke kan tro....???
Ikke tenk på hva treneren sier, viktig med det sosiele. Ha en fin "snowday" (som lærer liker jeg de dårlig...) og god bedring vennen. Klem mamsi :)

Anonym sa...

Tusen takk for flotte tulipaner til Mormor og sjokolade?? Eg drar til Stord i morgon og overleverer dei då.Elles gjer det du har best lyst til og putt inn C vitamin.Helsing og klem- Morfar.

Anonym sa...

Visa ok, kommer før Hawaii!!!
Håper helsa er bedre!
Klem fra mamma