tirsdag 20. januar 2009

Hove'09 er bestilt! Skal bli den beste sommer'n paa lenge :)
And the best of all; Stinee! ( i miss u a lot)


btw. thank you thank you thank you; uansett hvem det var som redda meg. vi har hatt 5 dager av naa pga. snoodager. Og eksamen ble utsatt i tillegg til at matte laereren innsaa at hun hadde vaert litt for optimistisk, og ga meg en enklere test. I just love snowdays ..
Har egentlig gjort veldig lite, loordag var jeg paa gymnastic. Tror treneren helt hadde glemte hvem jeg var. Noe som endte med at jeg maatte ta handspring uten stootte, og datt i bakken med et SMELL, and my knee is hurting bad, really bad! Torsdag og fredag var vi stuck inside, pga snoo. Bare folk med virkelig krisetilfeller kunne bruke vegene. Hvis du var paa vegene kunne du faa bot. Er saa .. ja. Taaplig! hadde trossalt kommer 15 cm snoo.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det var godt å høre :D de snødagene hadde vært noe. Hehe

Tenker på deg hele tida. Er så glad du har det bra. Gleder meg til du kommer hjem og til sommeren. Savner deg så mye <3

Klem Stine

Anonym sa...

Alt ordner seg for snille piker... Her har vi fått 30 cm ny snø, kjempe forhold i Marka og vi er bare happy:)
Klem fra mamsi

Laurens sa...

band blir annonsert til hove denne uka :D
snødager redder meg stadig vekk haha
Lykke til med matten!

Anonym sa...

Hove`09 er kjøpt og betalt!!!
Hilsen din private bank i Seljeveien ;)

Andrea sa...

Takk mamma! Du er den beste

Anonym sa...

GRATULERER MED 18ÅRSDAGEN 23.01.09!!!!
Hilsen pappa

Anonym sa...

Gratulerer masse med 18.års dagen, Andrea! Vi flagger i Seljeveien og skal feire deg på vanlig måte!! Skulle gjerne hatt deg her i dag, men vet du får en flott dag der du er. Ha en strålende dag!
Mange klemmer fra mamma

Anonym sa...

Hallo, U.S.A. dere må våkne,
Andrea er 18.år i dag!!!
Her er det 23.januar, kl er o6.15 og vi er i gang med feiringen.... Bloggen viser 22.januar kl 21.40...

Asle sa...

Hei Andrea! Gratulerer med den store dagen. Din konto vil vokse med noen $ de kommende dagene. Vi er glad i deg! Hilsen alle oss på Lura.

Anonym sa...

Alfredo sa. Hjarteleg til lukke med dagen. Kos deg ,alt ser ut til å flakse seg" for kjekke gjenter"

Anonym sa...

Gratulerer med dagen til kjære Andrea jenta!
Fra alle oss på Jong (Helene)

Anonym sa...

Hei Andrea.Mormor og eg gratulerer deg masse på din store dag- 18 år. Vonar du har ein fin dag om amerikanos ikkje bryr seg om 18 år
så gjere vi alle her heime det og tenkjer på deg.Klem frå oss.
morfar.

Anonym sa...

Gratulerer med overstått 18 års-dag!!
Håper du ble feiret skikkelig!
Hilsen Unni