onsdag 14. januar 2009

Ooh gosh !!

Karakterene settes paa tirsdag, og jeg har plutselig D i matte. PLUSS at eksamen er paa fredag. OG jeg maa ta hele eksamen.. I starten, og grunnen til at jeg tok algebra 2, var at jeg slapp og ta hele eksamen, hvertfal det jeg ikke kunne. Men naa har hun plutseilg skiftet mening! im so screwed right now .. aaaaH! OG ikke nok med det. I morgen skal jeg ha biologi proove, prove i novelle klassen og engelsk proove. Fredag er det proove i matte, business, data og historie! Det betyr at jeg har null ekstra tid til aa lese matte!
Kjaere Gud i himmelen, ikke la hawaii turen ryke naa!

:S :S :S

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, da puster du dypt med magen og 100% fokus på matte. Da du har A i alle de andre fagene, kan de stå på vent denne gangen. Hawaii turen er kjøpt og betalt, GOD TUR!!! 1000 klemmer fra mamsi

Marie sa...

haha. du hørte det? KJØPT OG BETALT, SÅ DET, SÅ!

HAWAIIIIIIIIIIIII <3<3<3<3<3<3<3<<
<3<3<3<3<<<33<3<3<3<3<3<3<

Bjørnar sa...

føler meg deg.. Sitter her med lekser opp til halsen sjææl :P

ps. hei marie. lenge siden =)=)

Anonym sa...

Hei Andrea
Enig med mamsi - Ta en ting av gangen. Full fokus på matte. Dette fikser du helt fint. Hilsen Kari

Anonym sa...

Også gikk det bra denne gangen også....sikkert fordi du snart er 18 ;)...mamsi

Anonym sa...

Matten ordner seg..
God tur til Hawaii!!!!
Hilsen Unni