fredag 19. desember 2008

Half way through?

Kan ikke tro at jeg snart er halveis .. 5 mnd har gaatt, og det er bare 5 mnd igjen. Tiden har flydd, det er saa mye jeg har lyst aa gjore men som jeg enda ikke har faatt gjort. I dag er det siste skoledag foor ferien (forhaapentligvis, krysser fingrene for at det snoor masse soondag). Vi har nemlig skole mandag, neida, i Amerika er det ikke noe som heter inneklemte dager. AAh! Taaplig! Men det er meldt snoo! Saa alle laererne gaar rundt aa deler ut godteri med merry Chritsmas i dag. Ellers saa gleder jeg meg veldiiiig til ferie naa. Er lei av aa sitte hver dag med lekser. Har blitt mindre og mindre, neste time er det stoor matte proove, og jeg har ikke lest at all! gosh.

Denne uka har vi gjort masse juleting. Tirsdag hadde vi snoodag, saa da var vi paa shopping med "grandma". Var saa gooy! Vi gikk rundt paa senteret aa plukka ut julegaver til oss selv. Kjoopte masse, tok bilder paa fanget til nissen, og dro til slutt til frisooren og farga haaret. Alle sammen, og grandma betalte alt! ;O Paa veien hjem hadde vi "freezing". Alle aapner alle vinduer i bilen, og om aa gjoore aa vaere den siste til aa lukke vinduet. Var crazy, snoo overalt inni bilen men jeg vant ihvertfall. naa er jeg skikkelig forkjoola. Paa onsdag dro vi inn til byen aa kjoopte roode klaer, saa vi kunne ta julebider.. senere paa kvelden tok vi bilder i studio. artig!

Ferien blir kjempe travel, planer hele tiden. Julaften, eller 25. desember kommer en del folk over til oss, og vi skal spise.. gjett hva!? Lasagne! Vittig! Skal paa julemiddag med de andre utv. sutdentene. gleder meg veldig! Saa er planen at vilde skal komme ut aa bo med meg noen dager. GLeder meeeg masse til aa si deg igjen! Naa er business timen over, og jeg skal vider til matteee.. OG proove! IIIIK ...
Later!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Var ikke mange lærere som delte ut godteri på Rotnes skole i dag, sikkert ikke på Bjertnes heller...
Men de bildene med nissen hadde vært gøy å se :).
Ferien er her og roen er senket, herlig....
Klem mamma

Laurens sa...

I <3 snowdays :D
men vi har tilogmed skole på tirsdag, tenk det a! Lille julaften.. Også har vi track practice på selve julaften! Amerikanere ass..
Men høres ut som om du har det bra i wv!

Anonym sa...

god jul<3 hisen lilebrshan:D

Anonym sa...

Hei Andrea-mor!

Her kommer en liten hilsen fra Vik. Vi feiret julaften her med June, Morten og barna, Liv og Dag, mamma og meg. Det var super hyggelig å feire "norsk jul" igjen! men pinnekjøtt og kålerabi stappe! Nam! Så nå når jeg endelig er hjemme i Norge, er du borte!

He,he, men du får jo tross alt Lasagne på 1. juledag, så da vinner jo du.. he,he...

Ellers spilte vi brettspill til tidlig morgen, og det blir vel mere av det idag. Solen stråler på blå vinter himmel, og nå skal familien ut på tur. Trenger litt mere plass i magen til neste måltid... ;)

Håper du koser deg masse i "Unaintn". Emilie hilser masse! Det samme gjør alle her!

Masse klemmer fra Lina og resten av familien Glum på Vik!

Anonym sa...

This is uncle from west-coast of Norway!! Vel overstått jul Andrea, hyggelig å lese/høre at verden er litt hyggeligere nå. Endelig hatt tid til å lese gjennom bloggen for den siste måneden. Tipper sjokkisen smakte ja :). Her har barna hatt nedtelling til den 24 i lange tider. Heldigvis er de Håvard og Vegard blitt større, og dermed gikk julaften inn i rekken for de bedre og mindre kaotiske :)
Lurte på om jeg kunne ta den Hawai-turen istedenfor deg :)