onsdag 10. desember 2008

Cheerleading og track

Mandag var jeg paa min foorstre friidrett trening. Vi loop 40 min, og jeg trodde jeg skulle doo! Etter jeg kom til Amerika har det blitt mindre og mindre trening, saa det var hardt aa starte igjen. Det er trening hver dag, innkludert helger. turene er fra 40-90 min, saa burde komme i form ganske snart. Hvis jeg kommer med, begynner snart cheerleading ogsaa. Hver loordag maa jeg gaa paa turn, for aa laere med forskjellige triks. Men er faktisk ganske gooy!

I gaar naar jeg kom hjem fra track practice, laa det en stor pakke paa senga mi! masse julepakker og masse sjokolade fra familien i Sandnes. Var saa koselig! Tusen tusen takk mormor og morfar, onkel Asle, tante Elin, Cecilie, Marius, Vegard og Haavard, og Tante Hildegunn! Dere er best!

Stooooor hug <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

West virginiaaa, mountain mommaaaa
Take me hooome ..(8)

Gøy å lese om hvordan du har det!:)

Best wishes! Fra Monica ^^

Anonym sa...

Det var bra, for nå er Mette og jeg på BIRKEN....:) Klem Mamsi

Anonym sa...

DEt er så gøy å lese om alt du gjør:D
Lykke til med cheerleading og friidrett!!
Men merker at du er borte ass:/ jeg må ALLTID (nesten) ta bussen til skolen alene
klem maren eline <3

Anonym sa...

Vi venter og venter på ny blogg, men vi må jammen vente lenge mellom hver gang nå.....og bilder da...;)
Klem mamsi