mandag 1. desember 2008

Thanksgiving

Har hatt en super thanksgiving. Vi startet ferien onsdag med aa sove lenge, foor vi tok turen opp til "grandma". Der var det fullt hus, som vanlig. Siden jaktsesongen har startet naa, var det ekstra mange. Folk sov overalt og det var mildt sagt kaos. Men i hvertfall, jeg kunne ikke vaere noe daarligere saa jeg ble med ut paa jakt. I Amerika er det enkle ofte det beste, saa vi gikk fem minutter, satte oss inn i en campingvogn og ventet. Var veldig stille, varmt og konfertabelt, med andre ord; umulig aa stay awake.. Turen endte med at JEG skooyt mitt foorste raadyr, wihiii :)
Torsdag var det thanksgiving, med masse masse mat og familie, paa kvelden dro vi til Washington PA og shoppa fra kl 10 pm til 9 am. CRAZY, men kjempe gooy! Siden det var black friday var det masse salg, saa kjoopte masse! Soondag var det kirka. Etterpaa dro vi paa kino, 4 christmases, sykt morsom, anbefales veldig!
Sees

4 kommentarer:

Laurens sa...

good job! trodde for å være ærlig ikke at du skulle treffe det dyret haha. Har du penger igjen til NY nå da? Etter all shoppinga :)?

Anonym sa...

Unni, mammaen til Bjørnar kommer ikke inn for å skrive kommentar på bloggen din, aner du hvorfor?
Jeg lurer også på det som Laurens spurte om, og hva koster den turen?
Mamzi

Bjørnar sa...

tror mamma gjør no galt jeg ass :P
trykker hun anonym?

Andrea sa...

Har bestemt meg for aa ikke dra til NY allikevel. Har brukt nok penger allerede, og turen hoores ganske kaotisk ut. Tror ikke jeg hadde faatt sett deg uansett Laurens. Men kan jo kanskje komme en annen helg :)

Aner ikke hvorfor det ikke fungerer. Men ja, som bjoornar sa, trykker hun anonym?