tirsdag 7. april 2009

Oh yes wait a minute mister postman ..

I dag kom jeg hjem fra skolen, dro til Grandma Wanda, spiste middag foor Shelly dro aa hentet pakken min paa posten. Gleda meg skikkelig til aa faa en pakke med brood og paaske egg :D Saa naar Shelly kom hjem med en stor og tung pakke ble det jubel i taket! Masse godteri, og pakker til alle, og klaer og det var ikke maatee paa! Saa naa sitter jeg aa venter paa at broodet skal heve mens jeg spiser lilla paaskeegg fra freia!
Det kom "masse" snoo i dag, saa vi hadde ikke loope trening. Var kanskje litt dumt, med tanke paa alt jeg har spist. men jaja. Var ute paa min foorste kjooretur i dag, kjempe kult! gikk veldig bra ogsaa.
I morgen er det nytt stevne, og saa skal vi ha bonfire hos en venninne. Men da er det feriee :D gleder meg. Loordag har vi et viktig stevne, fire timer unna, saa vi skal moote paa skolen kl 5.20! gleder meg ikke veldig..

INGEN OVER, INGEN VED SIDEN AV! DERE ER RETT OG SLETT BARE BEST!
ELSKER DERE!
<3>

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan skal du feire 17. mai?
skal du ta med norske flagg eller noe? :)

Andrea sa...

det har jeg egentlig ikke tenkt paa .. da er det saa naerme avreise at jeg tror jeg lar det ligge, og heller feirer ekstra neste aar :) Hvem spoorr?

Anonym sa...

sigrrrrun.blogg.no