mandag 20. april 2009

number 1

Guess what!? I won I won I won! Super gooy. Gull medalje i 800m, 2. plass i 3200m, 2. plass i 1600m og 2. plass i 400 m staffett. Min skole samlet flest poeng og fant derfor hele stevnet. Fikk en stor triumph og flagg. Etterpaa dro jeg til en venninne og sovover. Paa loordag dro vi til byen, paa kino med mange andre. Soondag var det kirka igjen. Kirka her er veldig veldig anderledes fra det vi er vant med i Norge. De hopper, looper rundt, synger/skriker, snakker i tunger.. en opplevelse i seg selv! og soondag tok det virkelig helt av.

I dag er det 4 uker og 5 dager til jeg kommer hjem. I helga fikk jeg bekreftelse fra flyselskapet/mamma :) gleder meg!

see ya

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bravo, bravo Andrea!! Hva du får til;)
Fra en stolt mamma

Anonym sa...

At det går an. Eg gir meg ende over- gull, gull, gull.Gratulere, gratulere frå ein enda stoltere morfar.

Andrea sa...

Tusen takk :)

Anonym sa...

Hei
Vi har meldt deg inn i friidrettsgruppa i NIL, de trenger forsterkninger:-) Supert at du har blitt sprek.