mandag 6. april 2009

Masse har skjedd siden siste. Track og lekser tar saa og si over livet mitt. Forrige onsdag loop jeg min foorste 3200m! Gikk veldig bra, kom paa 3! I Helga var vi paa scores med skolen. Scores er et program for studenter, med masse tester osv. Man konkurrerer med andre skoler. Gruppa mi kom paa 3. plass i broadcasting(tv redigering etc.). Saa vi slapp tidlig ut paa fredag, kjoorte i fire time, sjekket inn paa hotellet, dro paa shopping, (kjoopte ny klokke :D) og tilbake paa hotellet igjen. Loordag tok vi masse tester osv, paa kvelden kaaret de vinnerene, og saa dro vi hjem igjen. Var gooy og sosialt! Vi dro paa et klatresenter ogsaa, kjempe gooy! ble utrolig stool dagen etter.

Ellers saa bestod jeg teorien for bil paa fredag. Det var digg! saa naa skal jeg kjoore opp 3. mai. Denne uka har vi bare 3 dager. Saa er det springbreak! Vi skal vaere hjemme.. og i foolge vertsmor vaske hus. fun fun fun ..

Naa er det bare 7 uker igjen foor jeg sitter paa flyet paa vei hjem. og jeg maa si jeg gleder meg veeldig!
Skal proove aa skrive litt oftere naa. Men er saa mye som skjer for tiden, som heller ikke er noe spennende aa skrive om. Bare masse lekser, og masseee looping.
Looping er saa slitsomt. Hver dag, evig slit .. Men formen blir knall bra. Gooy aa se en fremgang!
Skal faa lagt inn litt bilder ogsaa. Men naa er det neste time.

.. oog jeg har bestemt meg faar aa gaa til prom(ball) allikevel. Kjolen fra 10. klasse passer enda(tro det eller ei ;O ), saa fant ut at jeg bare skulle gaa med den.. and i got a date :)

see yah

5 kommentarer:

Stine sa...

Er så stolt av deg :D da kan vi begge kjøre rundt i sommer!
Så flott at kjolen passer hehe.
Håper ballet blir mer vellykket enn 10klasse :p

7 uker , åh. Gleder meg så fælt! Har alltid føltes så lenge til , men nå er vi nesten der..

Bra du trener godt. Har ikke trent på 3 uker jeg nå pga kneet. Satser på at formen kommer seg fort.
Snakkes <3

Andrea sa...

Hahah, yess daa .. 10. klasse var tider det stine! Trodde aldri jeg skulle passe kjolen, saa det var great. Og egentlig litt av grunnen til at jeg gadd aa gaa. Orker ikke alt det styret med aa finne kjole etc. Men naa trenger jeg ikke gjoore noe som helst.

Vet, gaar kjempe fort naa :D Gleder meg saaaa mye til aa se deg igjen!

Visste ikke at du var skada? Eller var det du kjente litt til tidligere? Haaper at du kommer deg sterkt tilbake, for jeg skal melde oss paa marraton til sommern :D haha. No mercy!
Snaakkees snart

Anonym sa...

Happy easter!!
Fått pakken?
Klem mamzi

Andrea sa...

Ja, fikk lapp i posten i gaar. Men hun henta den ikke, saa far den sikkert idag :D wii. gleder meg :D:D

Anonym sa...

Fint at du får trene og at kjolen fortsatt passer.Gratulere med teorien. Vi gler oss til sommeren.
Vi ønsker deg riktig god påske.Vi reiser til hytta påskafta.Klem frå m.m.og m.f.