onsdag 15. april 2009

Ny uke, og bare tre dager, deilig! Har friidrett stevne i kveld, og det er meldt regn.. frister ikke veldig med 3200 m i dag. Skal snakke med treneren og spoorre om jeg kan slippe, for det er et mareritt HVER gang, og jeg er ikke spesielt god heller, saa skjonner ikke helt hvorfor jeg maa gjoore det. Resten av uka tror jeg er ganske rolig, bare looping, og stevne igjen paa fredag og loordag. Ellers gaar det greit, hvert litt opp og ned med familien i det siste, men saann maa man vel regne med. Gaar i hvert fall bedre ..

5 uker og 4 dager til jeg er hjemme igjen, begynner aa gleder meg faelt naa :D

glad i dereee <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er noen her hjemme som gleder seg enda mer ;))
Klem mamsi

Anonym sa...

Ja, eg forstår ikkje kvifor du skal løpe over 3 km.Du er kanskje den beste dei har, men alikevel.Det er altfor langt. Bed deg fri for det slitet.Elles har eg høyrt om flotte resultat i engelsk- best i klassen. Utruleg!!!Vi er stolte av deg og glad i deg.M.m og Mf.

Andrea sa...

takk mormor og morfar! jeg spurte om jeg kunne faa slippe i helga, men han klarte og overtale meg igjen.. Siden 3200m er saa langt er det ingen som vil loope den, og da faar ikke skolen poeng. Saa han var veldig fornooyd paa fredag. Hadde jeg ikke loopt 3200m saa hadde vi ikke vunnet. Men jeg haaper dette var siste gang.

Var veldig gooy med engelsken. Tror det var en del som var ganske flaue ogsaa.

Savner dere