tirsdag 17. februar 2009

i'm going to paradise

Endelig er alt klart, etter alt for masse styr. I dag ble jeg hjemme fra skolen for aa dra aa fikse bankkortet mitt, aa pakke ferdig. Jeg begynte pakkingjavascript:void(0)a for to uker siden. haha. Men naa er alt klart, og jeg er super klar. 
Naa venter vi bare paa at Shelly skal komme hjem fra jobb, saa vi kan dra til Pittsburgh. Vi (Emily, Brooke, Shelly og meg) skal nemlig sove der til imorgen, saa vi slipper aa staa opp saa tidlig i morgen. OG saa skal vi spise Chinese :D hihi. 
Planen for i morgen er aa vaere paa flyplassen 6.00, moote vilde, mellomlande i Phoenix, vente en time, vider til Honolulu, MOOTE MARIIE <3>
Men naa er jeg Shelly her. SOoo got to go :) NAA GLEDER JEG MEEG SINNSYKT MYE!
Haaper alle har en super ferie. 

TUSEN TAKK MAMMA OG PAPPA, I LOVE YOU! OG LARS <3>
de aller beste
.. og god bedring til morfar! 

XOXO

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alle oss på Skeikampen ønsker deg en riktig god tur, kos deg masse!
Mamzi og de syv dvergene :D

Anonym sa...

Takk Andrea.Det går berre bra med morfar og mormor.Kos deg vidare i paradis.Eg kunne godt tenkt oss Havai vi og i dette sure veret.Mf. og Mm

Anonym sa...

Skjønner du har det helt topp, vennen. Nå gleder vi oss til å se bildene. Klem mamzi

Anonym sa...

Hei: )

Har nettopp fått vite at jeg skal til West Virginia neste skoleår, skal bo i en by som heter Moundsville, og det er jo ikke så langt unna der du bor? Så lurte på hva skolen du går på heter? : )

June

Anonym sa...

Hei : )

Takk for svaret:)

Har ikke hatt kontakt med familien, men inntrykket mitt av de er at de er ganske "oppegående", men det vil jo tiden vise.

Hvordan er din oppfattning i forhold til religion i WV? Har hørt flere si at det er masse sekt-lignende miljøer der? Så hvordan er din oppfatning i forhold til det?

June