torsdag 14. mai 2009

om 5 timer er det sommerferieeee!!

I dag har jeg hatt masse proover, "eksamen", i alle fag. Super enkelt sammenlignet med hjemme! Skal ut aa spise lunsj med jentene. Etter skolen er det trening, skal svoomme ute, deilig. har kjempe fint vaer naa. Til helga er skal familien ha avskjedsparty for meg. Soondag skal jeg moote alle utvekslingstudentene igjen (fra martins ferry). Loordag er det baby shower hos en venninne av familien. Mandag og tirsdag skal jeg sove lenge, pluss at det er ooving til graduation. Torsdag er det graduation. Fredag er det Friidrett stevne de beste fra West Virginia(vet ikke om vi kvalifiserer enda). Og loordag drar jeg hjem!

ja, tror det ikke jeg heller .. nesten litt trist.
Men gleder meg allikevel.

Naa er det neste time. sees paa soondag

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Vi seier vel overstått og hjarteleg til lukke med graduation torsdag.Så gler vi oss masse med dei som møter deg på Gardermoen søndag.Klem frå m.m. og m.f.

Stine sa...

Shit .. sykt så fort det har gått :D skal bli så deilig å få deg hjem. Kos deg de siste dagene. Ses SNART :D for real!

Anonym sa...

Det skader ikke å blogge oftere (a)

-sigrrrrun.blogg.no

Anonym sa...

...og om 15 timer er du hjemme...VELKOMMEN HJEM!!
Mamma

Anonym sa...

Hei! Fikk du lov til å reise til Usa alene når du var på utveksling? Jeg reiser til virginia på utveksling i et år nå og hadde ikke hatt noe imot tips om hvordan jeg kunne komt meg til hawaii :D <3:)