mandag 24. november 2008

Long time, no see ..

Har vaert saa mye de siste ukene, saa bloggen er vel det siste jeg har tenkt paa. Flyttet til West-Virginia for 2 uker siden, med blanede foolelser. Familien er super, og naa trives jeg veldig bra! Men fikk et stort kultur sjokk med en gang. WV er kjent for aa vaere staten som henger 20 aar etter, og det merkes! Internett er oppskrytt og mobil dekning finnes ikke. Folk kler seg i hunting clothes (millitaer klaer), og joggebukser. Veldig chill! Bruker 10 min paa aa fikse meg om morgenen.

Familien min naa; Har to vertssoostre, en paa 13 og en paa 16. Vi sover alle paa et kjempe stort rom, hele 2. etasje. Egentlig veldig gooy! Moren er veldig snill. Og skjemmer oss veldig bort. Om morgenen kommer hun aa vekker oss og har frokosten klar. Hun gjoor alt i huset, og hver gang jeg proove aa hjelpe til, stopper hun meg med en gang. Hun sier hun faar daarlig samvitighet, siden det er en morsjobb. Vittig! Faren er veldig opptatt av jakt, og jobber med aa fikse veier. Er veldig morsom, og laidback fyr. Har to katter, bear og honey. Bear er saa soot! Ligner paa en bamse. Sooteste!

Tirsdag er det thanksgiving, skal bli deilig med ferie naa. I helga var jeg paa young life camp i PE sammen med young life fra ferry. Kjempe gooy, masse snoo, 400 mennekser from all over, og en del kjekke gutter, eller 2! haha. I morgen starter try out for cheerleading. blir spennende! Tirsdag begynner thanksgiving. Vi skal paa dearhunting, og planen er at jeg skal skyte, iik! Ellers er det masse familie, mat og gaver. Fredag er black friday, saa da skal vi paa shopping(masse salg), i washington PE. yee! Har det hvertfall kjempe bra
LOVE
Se yah

2 kommentarer:

Laurens sa...

Godt å høre at du har det bra! Spent på om du tør å skyte hjort haha :)

Anonym sa...

Happy THANKSGIVING!!
Må visst ta en prat med den mammaen...
Mamzi